Yapılan açıklamaya göre banka müşterileri, şubelerindeki müşteri temsilcileriyle İşCep’ten mesajlaşabiliyor, sesli ve görüntülü görüşme yapabiliyor. İş Bankası, Diyalog uygulamasını İşCep’te ‘Canlı Görüşme’ adıyla hayata geçirdiğini duyurdu.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, mobil bankacılık uygulaması içinde şube çalışanı ile müşteri arasında canlı görüşme olanağı sunan Diyalog’un 2023 yılı son çeyreğinde öncelikle İş Bankası çalışanlarının kullanımına açıldığını belirtti. Lüle, “Beklentileri artan müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını onlara zaman kazandıran, hızlı çözümler sunan yenilikçi ürünlerle karşılıyoruz” dedi.